لیزر زیبایی

بانوان برای شاد زیستن نه تنها به ظاهری زیبا بلکه به روحی سرشار از نشاط و اعتماد به نفس و رضایت مندی از زندگی زناشویی نیازمندند.

این سهم در سایه ی تکنولوژی روز دنیا به نام لیزر مونالیزا تاچ قابل دستیابی است.

لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ کاملترین و بی نظیر ترین تکنولوژی لیزر دنیا می باشد که فیلد پزشکی زنان را متحول کرده است.

در بزرگترین و مطرح ترین مراکز تحقیقاتی پزشکی بین المللی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و نتایج درخشانی را دنبال داشته است.

مفتخر به دریافت بهترین تاییدیه های پزشکی از جمله FDA امریکا می باشد.

لیزر مونالیزا تاچ روشی کاملا غیر تهاجمی برای درمان آتروفی واژن و عمل زیبایی تناسلی زنان است.

کاربردهای دستگاه:

• زیبایی تناسلی
  • کوچک کردن لابیا
  • افزایش سفتی و مقاومت بافت
  • ایجاد خاصیت ارتجاعی و تنگ کنندگی
  • رفع مشکلات و دردهای مقاربتی
  • درمان بی اختیاری ادرار
  • روشن کردن پوست ناحیه تناسلی
  • رفع سوزش و خارش

تغیراتی که بر کیفیت زندگی خانم ها تاثیر گذار است.

آتروفی ناحیه تناسلی:

طی یائسگی مسیر تناسلی بانوان در اثر کاهش تولید هورمون استروژن در معرض آتروفی قرار می گیرد.

نشانه های اتروفی ناحیه تناسلی:

خشکی، درد و خونریزی حین مقاربت، سوزش و خارش واژن، تغییر PH بافت، افزایش احتمال رشد میکروبهای بیماری زا و قرار گرفتن در معرض عفونت ها.

تغییری که در مسیر ادراری، خشک و ملتهب شدن مجرا اتفاق می افتد باعث میشود که فرد احساس تکرر ادرار کند.

در اثر این تغیرات علاقه و تمایل تعدادی از خانم ها به مقاربت کم می شود و بر کیفیت زندگی و روابط زناشویی به شدت تاثیر گذار است.

عدم وجود محدودیت سنی:

هیچ گونه محدودیت سنی در لیزر وجود ندارد.

استفاده از این لیزر برای جوانان سبب استمرار زیبایی، سلامتی و ایجاد شوق و اشتیاق خاص در برقراری روابط گرم می شود.

برای افراد میانسال و مسن در درجه اول به عنوان یک درمان و به منظور سلامتی و درجه بعد برای بازیابی نیروی جوانی، انگیزش و اعتماد به نفس میشود.

قابل توجه بانوانی که از اتاق عمل می ترسند:

ویزگی منحصر بفرد این روش بر خلاف عمل جراحی واژن بدون درد، بستری، بی هوشی و حتی بی حسی وبا هزینه ای کمتر از عمل جراحی می باشد.

جدیترین و موثرترین درمان برای مشکلات مذکور در ناحیه وولو واژن لیزر مونالیزا تاچ که روشی امن و غیر تهاجمی می باشد،

و منجر به باسازی مخاط واژن به صورت سرپایی می شود.

مدت زمان عمل چقدر است؟

بستگی به نوع درمان بین ۳ تا ۱۵ دقیقه بطول می انجامد.

آیا به بی هوشی یا بی حسی  احتیاج است؟

برای داخل واژن به بی حسی و بیهوشی نیازی نیست و برای نواحی خارجی تناسلی از کرم موضعی بی حسی استفاده می شود.

آیا درد دارد؟

خیر، طراحی دستگاه به گونه ای است که فرد در حال درمان به هیچ عنوان درد را احساس نکند.

چند جلسه درمان احتیاج دراد؟

نتایج درمانی ۱۰ روز پس از اولین جلسه درمان قابل مشاهده است ولی توصیه می گردد ۳ جلسه درمان صورت پذیرد.

آیا دوره نقاهت وجود دارد؟

خیر، این عمل کاملا سرپایی بوده و هیچ دوره نقاهتی وجود ندارد، ولی توصیه می گردد به مدت یک هفته از رفتن به استخر و مقاربت پرهیز شود.

آیا برای این کار عوارضی وجود دارد؟

لیزر مونالیزا تاچ علاوه بر موثر بودن از امنیت بسیار بالایی برای بیماران برخوردار است، و این ایمنی را مدیون تکنولوژی خاص این دستگاه است که در دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

آیا این روش درمان ماندگار است؟

لیزر مونالیزا تاچ تنها روش درمان با ماندگاری حداقل چندین سال می باشد که به تشخیص پزشک در صورت لازم دانستن پس از ۲ سال ۱ جلسه درمان تکرار خواهد شد.

دیسمنوره

دردهای پریود یا دیسمنوره :

اغلب خانم ها دچار این دردها می شوند.

این درد ها بیشتر در پایین شکم یا کمر رخ می دهند و می توانند از خفیف تا بسیار شدید متغیر باشند.

این درد ها اغلب اولین بار یک یا دو سال پس از وقوع اولین پریود دختران ظاهر میشوند.

با افزایش سن، معمولا این درد ها کمتر می شوند و پس از اولین بارداری ممکن است متوقف شوند.

در اصطلاح پزشکی به دردهای حین پریود دیسمنوره گفته می شود.

هنگامی که دردهای قاعدگی شدید باشند ممکن است علائم دیگری هم مانند ناراحتی معده که گاهی همراه با استفراغ است، همراه باشد.

دردهای قاعدگی در اثر انقباضات عضلات رحم رخ میدهند.

اگر انقباض ها در طی سیکل_قاعدگی شدید باشند، موجب وارد شدن فشار به رگ های خونی نزدیک عضلات می شوند که این فشار موجب قطع موقت تامین اکسیژن در رحم می شود و این کمبود اکسیژن درد قاعدگی را ایجاد میکند.

اندومتریوز یکی دیگر از شایع ترین دلایل دردهای قاعدگی است که فرد حتما باید تحت نظر مداوم پزشک باشد.

برای کاهش دردهای قاعدگی

• گرما می تواند در تسکین درد کمک کننده باشد.(می تونید از کیسه آب گرم یا حوله داغ شده بر روی کمر یا شکم استفاده کنید.)
  • حمام آب گرم نیز می تواند به کاهش درد کمک کند.
  • استراحت به اندازه کافی
  • به حداقل رساندن مصرف غذاهای فست فود ی ، کافئین دار و پر نمک
  • عدم استعمال سیگار و قلیون
  • ماساژ کمر و شکم
  • خانم هایی که به طور مرتب #ورزش می کنند، اغلب درد قاعدگی کمتری را تجربه میکنند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید ٢۶١١٨١١٨-٢۶١١٩١١٩📞